marți, 4 iulie 2017

Ce spun fetele vs. ce înțeleg eu

Nu mă înțelegeți greșit, și eu sunt fată, în orice accepțiune posibilă.Dar niciodată nu mi-a ieșit look-ul ultra feminin pe care îl admir și la care mă holbez ca Traistariu la gagică-tu.Nu îmi iese, pur și simplu;pe mine m-a crescut mama pe principiul "du-te și tu cu frate-tu afară".Așa că, în timp ce unele fetițe pieptănau păpuși și se jucau de-a "asistentele tv" sau whatever, eu căutam corcodușe coapte și învățam parolele de la GTA (că nu știam încă să scriu, e partea a 2-a).

Între timp, am învățat și eu că fetițele nu au părul scurt și că poartă fustițe, dar un lucru mi-a rămas eternă enigmă, care mă roade și mă uimește pe zi ce trece: CE DRACU TOT SPUN FEMEILE?Între mine și ele e ușoară neconcordanță, evidențiată când își mai dau prietenele mele palme văzând că nu înțeleg subtilitățile tipelor.Nu le prind, asta e!

Ca să fiu mai explicită, uitați ce înțeleg eu:

1.       cred că m-am îngrășat

Ce înțeleg eu: tipa s-a îngrășat
Ce înseamnă de fapt: tipa nu a primit vreo 5 secunde atenție de la unul și acum crede că e urâtă, grasă și proastă și are nevoie să îi spună prietenele ei că e frumoasă, deșteaptă și că nimeni nu o merită pentru că e specială (???)

1.       Ia uite, a venit și fata aia

Ce înțeleg eu: a venit și fata aia?
Ce înseamnă: A VENIT ȘI CURVA AIA DE ANGELICA CU BOUL ĂLA IA UITE-O CUM BEA APĂ ia uite-o cum dansează scobitoarea aia grasă ce e o scândură proastă se dă și ea mare că i-a luat ta-su mașină LASĂ FATĂ PESTE 3 ANI ÎMI VINZI ÎN TRAMVAI PLASTURI CU RIVANOL

2.       eu și cu el am avut o chestie

Ce înțeleg eu: cândva, în trecut, ei doi vorbeau
Ce înseamnă: eu l-am plăcut și el m-a plăcut dar după nu l-am mai plăcut pentru că Petronela i-a spus că îl plac și așa ceva nu se putea și a ieșit cu aia și a spus aia și s-a uitat AȘA și eu nu permit așa ceva și m-a făcut să sufăr credeam că o sa fie tatăl copiilor mei sau măcar că mă cheamă la el și el face așa ceva

3.       iubitul ei e drăguțel

Ce înțeleg eu: e drăguț
Ce înseamnă: o să mă dau la el până par ușor penibilă
Ce mai poate însemna: ce urâtanie... oare are bani?😍
Ce mai poate însemna: m-am culcat cu el de vreo câteva ori deja

4.       Lasă-mă în pace

Oh, boy, aici e complicat...
Ce înțeleg eu: ???????????
Ce înseamnă de fapt: nu mă lăsa în pace
Ce înseamnă de fapt: ia-mă în brațe și spune-mi "gata, gata, că nu se merită"
Ce înseamnă de fapt: nu fi molâu și pleacă odată
Ce înseamnă de fapt: nu fi molâu și rămâi
Ce înseamnă de fapt: lasă-mă 5 minute în pace și după revino pentru că sunt bipolară

5.       Nu, dar știi, puteai să îmi spui

Ce înțeleg eu: puteam să îi spun, a deranjat-o
Ce înseamnă de fapt: World War III button activated

6.       N-am nimic *plânge, e nervoasă, ține un cuțit în mână și zâmbește*

Ce înțeleg eu: până și eu știu că nu e de bine aici
Ce înseamnă de fapt: ...you're fucked

Asta a fost parerea despre ce enigmele verbale ale fetelor; dacă ți-a plăcut, dă like aicișa ca să mai găsești alte articole asemănătoare.Și, de asemenea, ca o hipsteriță veritabilă ce sunt, rog fetele indignate să își exprime părerea printr-un share 😁(cu o descriere indignată, desigur).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu