luni, 31 iulie 2017

Gânduri din timpul festivalurilor

MULȚUMESCU-ȚI, DOAMNE, CĂ ÎN SFÂRȘIT AM AJUNS
I-auzi și la asta: să facem grup pe wapp în caz că ne pierdem.Haha.

Uuu, au standuri de băutură...
unde e 20 de lei un suc
Okay, stau pe apă azi 

Serios?10 lei o sticlă de apă?Serios?

Mamă cât sclipici au fetele alea pe ele.Sigur nu se pierd.
N-am auzit în viața mea de artistul ăsta.Oare sunt singura?Oare sunt acel hipster?...
Te rog nu îmi spune că plouă.
Uuuu, chestii pe gratis......
...Dacă îți cumperi o pungă de chips-uri.Ei chiar nu înțeleg conceptul de gratis, nu-i așa?
De ce se înghesuie toată lumea?
Aaa, a terminat tipul dubios cu cercel în sprânceană să cânte.
WOOO, în sfârșit începe!Okay, acum e cazul să ne înghesuim.
Ce caută verișoara Andreei atât de aproape de scenă?

Oh, acum mergem spre ea toate.

Sigur nu ne vor înjura toți și nu ne vom pierde.Nu știam că există înjurături atât de diversificate
Serios?Mă înjură de bunică?
Te rog nu mă arde cu țigara, te rog nu mă arde cu țigara...ce parte din "nu mă arde" nu înțelege?Aa, nevermind.Potheads.Haha. 

Unde naiba sunt restul?Nimeni nu răspunde pe grupul de pe Whatsapp.Șiiii... nu mai am semnal.Încă nu a început.
Cum naiba, trebuia să înceapă acu' o oră.
Nu.Pot.Respira.
Dacă ai părul până la buric și creț, nu ai putea să îl pui în coadă?
Ca să, zic și eu, pot respira?Sau măcar să văd scena?
Oh, acum văd.Așaaa, mergeți toți la scena techno!...
Acum s-a pus tipul de 2 metri în fața mea.
Oh, cred ca o văd pe Andreea.Doamne Ajută.
Păcat că a dispărut verișoara ei. 
Mai bine că a dispărut.Ce fel de om își ia papuci cu blană la concerte?
Dacă mai sunt călcată odată mă angajez ca masă la spălătoria de haine.
Toată lumea s-a panicat acum că a venit cineva pe scenă.Ei știu că el e doar prezentatorul, nu?
Oh, nu.Fane disperate.
Cum au intrat cu un crocodil gonflabil la concert?Pe mine nu m-a lăsat să intru cu sticla de apă.
De ce trec atâția oameni?Și de ce se îmbrâncesc?
Nu înțeleg cuplurile care merg la concerte ca să se certe pe tema "de ce i-ai dat like Floricicăi?".
Iarăși trece lumea...
ÎN SFÂRȘIT ÎNCEPEEE
NU VĂ NIMICCCCC
De azi înainte scopul vieții mele este să fac bani ca să am bani de festivaluri și concerte
Mi-e sete.
Și cald.
Aaahhh, să mai respire cineva spre mine.Ce mai briză.
După 4 ore de așteptat, 6 ore de drum dus-întors și 5 alocații pierdute pot spune că s-a meritat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu